کد خبر: ۹۲۱۷۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

تصاویر| نسخه جدید سوپراسپرت وارداتی «ام جی سایبر ‌GTS» بازار ایران معرفی شد

ام جی در طی برگزاری جشنواره سرعت گودوود امسال حضور شگفت‌انگیزی داشت. این شرکت از نسخه کوپه سایبرستر و همچنین کانسپت سایبر GTS و شاسی‌بلند جدید HS رونمایی کرد.
تصاویر| نسخه جدید سوپراسپرت وارداتی «ام جی سایبر ‌GTS» بازار ایران معرفی شد
آفتاب‌‌نیوز :

ام جی سایبر ‌GTS کانسپت بخش زیادی از بدنه خود را با سایبرستر به اشتراک می‌گذارد، از جمله کل قسمت جلو، سپرها و چراغ‌ها. با این حال، این خودرو با یک سقف ثابت به جای سقف پارچه‌ای قابل جمع‌شدن، از مدل رودستر متمایز می‌شود. این تغییر منجر به ایجاد یک خط سقف زیباتر و نمای عقب بازطراحی شده می‌شود.

جزئیاتی در مورد فضای داخلی هنوز فاش نشده است. این کانسپت صرفا یک مدل نمایشی نیست، چرا که به طور بالقوه به یک مدل تولیدی تبدیل می‌شود.

ام جی جزییات فنی در مورد این کانسپت را فاش نکرده است، به جز تایید استفاده از پیشرانه کاملاً الکتریکی و دیفرانسیل عقب. با توجه به ارتباط نزدیک آن با ام جی سایبرستر، منطقی است که حدس بزنیم که این دو مدل می‌توانند مشخصات مشابهی داشته باشند.

قوی‌ترین نسخه RWD رودستر، ۳۳۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، در حالی که مدل AWD با موتورهای الکتریکی دوگانه به ۵۳۶ اسب بخار دست می‌یابد. هر دو پیکربندی با یک بسته باتری ۷۷ کیلووات ساعتی تغذیه می‌شوند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین